Romantika u sobi

Mirisi eteričnih ulja, svijeće i polumrak..... romantika.... Da , ali i mnoga ljekovita svojstva koja prate ovakve romantične trenutke. Dok sam imala užasne napade migrene mrak mi je bilo jedino sigurno mjesto u koje bih se povlačila. Za trenutke opuštanja, kada smo nervozni i napeti, kada nam je dan bio stresan, a jedva dočekamo veče, mješavina eteričnih ulja u bilo kakvim posudicama su više nego dobro došli. Često puta stavim i kore naranče za kamin, miris limuna koji ostavim negdje nakon što ga iscijedim u čaj, mirisi klinčića i cimeta.... Sve je to kombinacija od koje se lakše prepustim miru i blaženstvu večeri i lakše zaspim. Ma naravno da je tu još i lavanda, ružmarin. Dovoljno je da sušeno bilje izmješamo u mužari, zamotamo u tanku gazicu koju možemo naravno i svezati i urediti kao cvijet i postavimo na dugački štapič (može oni za ražnjiće). Ove 3 malene dekorativne vazice koje sam napravila upravo sam namijenila za takvu svrhu. Biti će držači mirisnih štapiča u mojoj sobi.

Još jedan novitet danas je boca za ružin sok koju sam radila prema naruđbi, a odiše isto tako romantikom i nježnošću. Ruža je najljepši poklon za svaku ženu,no kada se ona pretvori u dekoraciju na boci dodatno potiće maštu i stvaralašto. U mojoj boci stanuje domaći sok od ruža, nježnog i osebujnog mirisa i okusa, a uskoro stiže i boca za sok od bazge, naranče, limuna, đus .... 


Primjedbe

Autor Good Ghost rekao je…
Sviđaju mi se tvoje bočice i boca. Lijepo si ih sredila, bit će pravi užitak sjedit i opuštat se kraj mirisnih štapića i pijuckati ružin sok.
I ja često koristim eterična ulja i mirisne štapiće... pozz

Popularni postovi s ovog bloga

Imam dvorište, želim vodeni vrt

Kalanhoa - Kalanchoe

Gospodinova Krunica