Proljeće

Ima i što ljepše nego kad se budi priroda ? Proljeće i vjesnici proljeća koji se izvlače lagano i sigurno iz zemlje, mame na osmjeh, bude nam osjetila i lagano nas podižu iz zimskog sna. Nakon hladnoče, bijeline i nakon sivila zime, radost šarenila, mirisa, boja i oblika.... Jedva dočekam proljeće, a mašta poludi. Uhvati me sređivanje cvijetnjaka, vrta, trava je mlada i zelena, uživam u jutrima provedenim u miru svog dvorišta, kupajuć se na suncu uživajuć. Maćuhice, narcise, ljubice i visibabe, potočnice, zmijski jezičci, bilje koje tek proviruje iz zemlje, tulipani i šafranići, začinsko bilje u mojim lončanicama.... Odjednom je toliko veselja, radosti, posla i sreče.

Treba uživati u svakom danu, svakoj zraci sunca i svakom trenutku :)





Primjedbe

Autor Ankica Vucetić Cepulo rekao je…
Prekrasne proljetne sličice!
Radost je promatrati vrt i kako u njemu raste proljeće...
Autor Vesna Mićunović rekao je…
Istina draga moja POEZIJO :) ali mi ovih dana slike plavetnog mora ne izlaze iz glave i vrlo bih rado u moj maleni dom na obali, uživati u miru i tišini proljeća uz obalu :)))

Popularni postovi s ovog bloga

Imam dvorište, želim vodeni vrt

Gospodinova Krunica

Kalanhoa - Kalanchoe