Priroda nam pruža zdravlje

Nanovo sam nabavila TIBETANSKU GLJIVU i nanovo uživam u finom i ukusnom, nadasve zdravom kefiru. Za sve koji ne znaju što je i za što služi ja ću kratko napomenuti iako možene na netu nači dosta toga, ali moram reči da je meni fenomenalna i da bi ju preporučila svima.

TIBETANSKA GLJIVA ZDRAVLJA 

Vrlo rijetka gljiva iz Indije. Zadnjih godina je ispitivana u Njemačkoj i dokazano je da je gljiva pravo čudo prirode, koje liječi ljude. 
Gljivu su uzgojili tibetanski monasi. Posjeduje sljedeća svojstva: 
Regulira naizmjenično obrambene materije u organizmu: 
- Liječi bolesti srca i oboljelih srčanih krvnih žila, razlaže holesterol u krvnim žilama. 
- Liječi žuč, čisti žučne kanale, dvanaesterac i razlaže žučni kamen. 
- Liječi gušteraču, jetru i slezinu. 
- Prirodno je sredstvo za potenciju kod žena i muškaraca 
- Liječi želudac i crijeva, otklanja čir. 
- Sama gljiva stvara antibiotike i liječi upaljena mjesta u organizmu. 
- Regulira krvni tlak. 
- Liječi bubrege i kontrolira mokraćne puteve. 
- Zadržava metastaze i njihov dalji razvoj. 
- Sprečava brzo starenje. 
- Smanjuje osjećaj zamora usljed stresa. 
- Posejduje sve vitamine za život. 

Jedna kura traje 20 dana, zatim 10 dana pauza. Kura se mora ponoviti barem 3 puta. Samo jednom gljivom lječit ćete sebe i svoju obitelj dugo godina. 

UPUTSTVO ZA JEDNU OSOBU: 

Prelije se količina od dvije male žličice, oprane gljive sa 1/4 neprokuhanog mlijeka 1,5%. Nakon 24 časa ocijedi se mlijeko kroz plastičnu žlicu (nikada ne koristiti metalnu žličicu). Procijeđeno mlijeko je gotovo za piće. 
Gljiva se zatim dobro opere pod tekućom vodom i vrati u opranu posudu. Prelije se ponovo mlijekom. Posuda se drži pokrivena na sobnoj temperaturi. NIKADA u frižideru 
Mlijeko se pije 20 dana uvijek uveče, prije spavanja. Nakon 20 dana usljedi pauza od 10 dana. Kura se ponavlja sve do nastupanja poboljšanja. 
Ako se gljiva ne prelije mlijekom, pocrni i nakon 24 sata gubi svoju moć lječenja, dakle i tokom pauze od 10 dana, gljiva se redovno pere i preliva mlijekom. Zdrava gljiva se udvostruči za 17 dana. Možete je poloviti i dati prijateljima i rođacima. Molimo da nakon raspakiravanjavanja odmah promjenite mlijeko. 
Gljivu je donio jedan profesor sa sveučilišne klinike u Glewitz-u (Poljska). Profesor Sokolovski, koji je radio 5 godina u Indiji oboljeo je od raka jetre i liječili su ga monasi ovom gljivom. Vratio se iz Indije 1997. god. i prilikom povratka je zamolio da mu daju komad gljive. 



Primjedbe

Autor Sonaj rekao je…
Hvala ti što si me podsjetila na ovu čudotvornu gljivu i njen ukusan napitak!Davno sam ju pila, ali bih opet mogla, nešto mi je imunitet ove godine prilično narušen!
Stol od paleta iz prošlog posta me je jako inspirirao i odličan mi je.Moram ga probati napraviti.Hvala na ideji:)):))
Autor Vesna Mićunović rekao je…
draga Sonaj baš mi je drago i iskreno se nadam da ćemo se družiti i dalje, bilo na blogeru , fb ili gdje god jer vidim da volimo slične stvari :) a o gljivici sam upravo postavila još nešto na svoj drugi blog pa virni

Popularni postovi s ovog bloga

Imam dvorište, želim vodeni vrt

Gospodinova Krunica

Kalanhoa - Kalanchoe