Kako i zašto je Forever Living Products ušao u moj život





          Jedno sasvim obično veče dok mi je kčer bila osam godina promijenilo nam je puno toga u životu. Kčer je dobila osip po tijelu i groznicu i završili smo na hitnom prijemu pedijatrije. Dijagnoza je bila alergija na konzervanse i bjelančevine. Dijete koje je do tada jelo sve, preko noći je dobilo strog režim prehrane, a svaka i minimalna avantura ili slatkiš završavao je osipima i utikarijama koje su užasno svrbile.Tada sam prvi puta čula za FLP i aloja vera gel. U nastojanju doći do zdravih preparata, koji rade na uzroku alergije, počeli smo konzumirati aloja gel i proizvode iz linije pčelinjih proizvoda, te podizati imunitet. Na naše opće zadovoljstvo, iako su nam lječnici govorili da te alergije dugi niz godina znaju potrajati, kčer ih se riješila za nekih godinu i pol. Bilo je to prije petnaestak godina.

          U međuvremenu smo iz Slavonije preselili u srednju Dalmaciju i započeli život uz more. S novim životom donjeli smo i neke nove odluke, a većina ih se vezala upravo za zdravlje.

          Ove zime nanovo smo primjetili malo oslabljenu krvnu sliku kod kčeri i odlučili odmah krenuti sa aloja vera gelom. Kontaktirala sam gospodina kojeg sam pronašla na internetu i na moje zadovoljstvo uzbrzo dobila svoje proizvode. Nakon 2 mj korištenja aloje gela krvna slika je i više nego dobra. Ovaj puta u konzumamciju se uključila cijela obitelj. Neki zbog detoksa, skidanja kg ili čisto zaštite organizma prije nadolazeće zime. Suprug koji je imao 2 operacije kičme i godinama koristio dosta jake tablete za bolove, koje naravno imaju nuspojavu ovisnosti, krenuo je u avanturu čišćenja organizma od nakupljenih otrova. Ne samo da je ostavio tablete nakon niza godina, nego je uspio srediti krvnu sliku, preboljeti najgoru fazu ostavljanja tableta, a tremori su nakon par dana postali prošlost. Na osobnu radost, a i mene naravno , napokon je uspio ono što već jako dugo pokušava.

          Ušavši u FLP svijet nisam ni mislila koliko ću pomoći svojoj obitelji. Tako sam sada odlučila ostvariti i veće popuste na kupnju, a i priključiti se njihovom timu.

            Zadovoljna i sretna !? Malo je za reči. Samo se iskreno nadam da će zauvijek ostati vjeran prijatelj i pranja moje obitelji.

             Danas sa zadovoljstvom preporučam Forever Living Products zdrave proizvode ljudima oko sebe i to preporučujući ih iz osobnog iskustva.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Za više informacija unesite Vaše podatke i mi ćemo Vas kontaktirati.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Imam dvorište, želim vodeni vrt

Kako i zašto pokrenuti posao sa Forever Living Products !

Kalanhoa - Kalanchoe